środa, 8 marca 2017

Daj się poznać, czas start!

Witaj świecie

Zapewne większość, ludzi startujących w "Daj się poznać", robi to po to, aby mieć lepszą motywację, aby złapać pewien rytm, bo wymóg 2 postów tygodniowo itd. czyli "coś" trzeba jednak robić. Ze mną jest podobnie, zacząłem przygodę z DSP, tylko i wyłącznie z ww. powodów.

Nad czym będę pracował

Planuję napisać( w Java ) , program który będzie potrafił, uwaga....grać w "kamień papier nożyce", no nie można tego inaczej skomentować jak "dupy nie urywa", no ale od czegoś trzeba zacząć :).

Celem programu jest jest oczywiście nie sama gra, bo to dość proste, ale wygrywanie w tę grę z człowiekiem(w dłuższej serii). Może, niewiele, ale jednak to już trudniejszy problem. To plan minimum.


Plan maksimum, zakłada, obsługę kamery i program powinien, odczytać gest przeciwnika i go poprawnie zinterpretować, to już nie takie trywialne jak powyżej (chociaż i z tym powyżej, może być wiele problemów ;) ).


Plan v.0.1 optyimstyczny

Na realizację tego, będę miał 12 tygodni, na razie widzę to tak:
2 tygodnie,
                 na poszukanie jakichś materiałów (już zacząłem robić kursy dotyczące ML i SSN),                              zaprojektowanie całego zadania, muszę poszukać jakąś bazę (jeżeli jest), rozegranych gier                  przez ludzi, w końcu są nawet jakieś mistrzostwa, itp.
1 tydzień
                na stworzenie, prototypu, (w javaFX) gdzie, nazwijmy go na ten moment roboczo, BOT                       będzie mógł rozgrywać ze mną, rozgrywki, zapisywać historię, i ćwiczyć na mojej historii,                 po prostu aby umiał grać i klasy podstawowe zostały stworzone.
3 tygodnie
               jeżeli zdobędę bazę gier to powinno pójść prościej, jeżeli nie to, albo ja stworzę samemu z                  moich gier (trochę słabe), albo jakoś na szybko poproszę ludzi, aby mi taką storzyli (nie                      jestem webdev, wiec może nie być takie proste, sprawa do przemyślenia).  W te 3 tygodnie,               BOT powinien nauczyć się, co najmniej ze mną wygrywać.
4 tygodnie
             praca nad kamerka+wykrywanie symobli pokazanych przez człowieka.
2 tygodnie, scalenie tego wszystkiego razem.

hm...plan jest dość pobieżny i jak tak patrzę, to 12 tygodni to nie jest dużo, bo nie jestem człowiekiem który posiada wiele czasu w ciągu tygodnia.

No to tyle na dziś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz